gronstacity -

Nu har jag nyss...

PUBLICERAT ♥2008-10-28 @ 15:55:09
kommit hem. I morse kl 9 tog jag en långpromis med Lillgubben nere på byn. När vi gått klart så plockade jag upp mammis & T & drog ner till stan för att käka julbord, mums vad gott det var! Skaplig frukost!! Efter det så for vi till Bergsåker & kollade på mammis häst som hon har hos en tränare där. Vi fick även se när han sprang på banan & han var jätteduktig! Jag är ju inte såå insatt i den hästen men han är typ runt ett år & har nyss blivit inkörd & allt går jättebra med honom. Jättekul!!
Jag tog ut Lillgubben så han fick titta på hästarna men han var inte ett dugg intresserad av dom... Han hade jämt göra att snoka där andra hundar hade varit =0)

Barna har ju varit ensamma hemma & det har gått bra!! SKÖNT att jag kan lita på dom, att dom inte gör en massa dumheter när man inte är hemma! Den värsta "dumhet" dom brukar göra är att gegga ihop smör, mjöl, mjölk, ägg mm. Men det hade dom inte gjort idag =0)

NU är jag TOKTRÖTT så jag bara MÅSTE vila, orkar nästan inte hålla ögonen öppna...
Men innan jag vilar så ska jag beställa tid för korttagning.

Men puss & hej på ett tag!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0