gronstacity -

Nu har vi nyss kommit hem!!

PUBLICERAT ♥2008-10-31 @ 16:38:55
Jag, Lillgubben, Johenneh & Nicoline har varit i Fränsta & uträttat lite ärenden. När vi var i Fränsta så passade vi på att ta en promis med Lillgubben. Vi hade det jättemysigt & skojigt på promisen. Det blåste lite kallt men efter en stund hade vi ju fått upp värmen så det var riktigt skönt faktiskt. Sen for vi ner till mammis & käkade, jag åt pizza, mums vad gott det var!! Man blir ju hungrig av att promenixa ju!! Så nu är vi hemma en snabbis bara för snart ska jag skjutsa Nicoline till kusin J för dom ska på halloweendisco på ridskolan & dom ska sova över där. Vilket myspys =0) Jag ska fara iväg med "Hundfröken" på en lydnadstävling. Det har jag aldrig varit på någongång så det ska bli spännande!!

Nää, nu har jag inte tid att sitta här längre för vi måste dra nu!!

Puss & hej på ett tag!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0