gronstacity -

Pannkaka blev...

PUBLICERAT ♥2008-10-01 @ 18:00:52
det till middag idag, kan ju lätt bli så när barna får välja =0)
Men jag tycker ju om pannkaka så det gjorde ju inget. Men det värsta är ju att det är väldigt tidsödande att stå & steka!!
Jag brukar ha hallonsylt & smör till mina pannkakor, det tycker jag är supergott!
Gillar du pannkaka? Vad brukar du äta till dina pannkakor?

Nu ska snart Lillgubben & jag på kurs =0)
Det skulle ha varit aktivitetskurs (agillity) men det regnar ju så då ska vi köra specialsök istället.
Lillgubben har blivit såå duktig =0) Dom 2 första gångerna så va han som en pajas...Han störde sig själv helt enkelt... Men jag tror att han gör så där när han inte riktigt vet vad han ska göra liksom. Så i söndags va han JÄTTEDUKTIG!!
Ska bli kul att se om han är lika duktig ikväll, men det tror jag nog!!

Ikväll ska jag titta på Oskyldigt dömd som börjar kl 21.00. Förra avsnittet var ju iaf bra! Ska du titta på det?

Nää nu måste jag fixa godis att ta med till Lillgubben. Jag måste även leta reda på min klicker som jag inte vet vart jag har lagt någonstans... Hmm, JAG brukar säga till barnen: Men lägg grejjerna på SAMMA STÄLLE VARJE GÅNG, så vet ni vart dom är!! Undra varför inte jag gör det??

OCH På ett ta

koMMenTarer
Postat av: Bodil

Jag äter oftast mammas äppelmos och hallonsylt och GLASS till pankisarna super gott. Men då lillan är allergisk mot ägg så blir det aldrig pannkaka här längre... kramiz

2008-10-01 @ 19:06:53
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Nillah

Bodil KUL att Du har hittat hit =0)

Är det inte jobbigt att kolla allt du köper vad det innehåller, när hon inte tål ägg? Jag har fått för mig att det är mycket som innehåller ägg, men så kanske det inte är? ÅH! GLASS hade jag ju glömt, det är ju superduper gott till pannkakor ju! Glass blir det till pannkakan nästa gång =0d

Kram

2008-10-01 @ 22:12:55
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det var en av dom roligaste gångerna vi varit till stan,, pga att mamma kunde slappna av och inte få ont! Testa nästa gång du med, att skjussa Vonnsan i en rullis :)

2008-10-01 @ 22:38:07
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0