gronstacity -

Regn, regn, regn.....

PUBLICERAT ♥2008-10-02 @ 09:21:00

Fy vad det ska regna! Inge trevligt att vara ute då ju! Så det blir en innedag idag också....


Lillgubben & jag var ju på kurs igår, men tänk vad han flamsade dom 2 första gångerna, vad brydd jag blev, för han var ju såå himla duktig i söndags, men det fick ju sin förklaring, han va ju bajsis ju!! Så efter det att han fått gjort ifrån sig, så gick det ju kanonbra

Till morron har jag hunnit tvättat 2 maskiner + att jag hängt upp det också
Så nu blir det frukost & en bloggrunda innan jag fortsätter med tvättning & städning!

Det känns fortfarande som om jag väntar på något,något gott

Puss & Hej på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Nu får regnandet sluta!

2008-10-02 @ 20:00:04
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lizzen

Hej vännen!Har varit och hälsat på valparna idag,fyy fasen va söt hon är min lilla vad hon nu ska heta är.Troligtvis så blir det hämtning nästa helg!Ikväll har vi gjort 2 rum av ett rum,så nu har ungarna varsit snart.Ska bli skönt att slippa höra J jungelvrål när S är på hennes rum,PLUS att det blir kanon att flytta upp alla hans saker från köket och altanen.KRAM

2008-10-02 @ 21:12:26
Postat av: Nillah

Junitjej: Jaa, jag håller verkligen med dig! Det är ju inte lika kul att vara ute då... Så det blir ju inte speciellt långa promenader inte =0(

2008-10-02 @ 21:47:46
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Nillah

Lizzen: Selma kanske hon kan heta? ;0P

Vad ni grejjar & fixar ni!! Vad skönt för er att slippa ALLA leksaker nere =0) Massor med kramar till dig!! <3

2008-10-02 @ 21:51:13
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0