gronstacity -

Tisdag!

PUBLICERAT ♥2008-10-14 @ 09:10:43
Hejsan Svejsan!!
Nu har jag iallafall fått klarhet i varför jag inte får mejl när jag får en kommentar i bloggen + även från Bloggkoll. Skönt att veta att det inte är jag som har råkat gjort nåt!!

Har provat photoshop lite, men jag kan ju ingenting... Det skulle nog vara kul att lära sig =0)
Ska fundera skarpt på det! Det finns ju såå mycket man kan göra med photoshop, har jag sett.
Det här fick jag till iallafall

Nu blir det bloggläsning sen MÅSTE jag ta itu med all den rena tvätten!!

Tjing på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

Faaan har DU photoshop?Jag vill oxå haaaaa....KRAM nu ska jag sova.

2008-10-15 @ 00:16:01
Postat av: Nillah

Svar till Lise-Lotte: Jag har photoshop som man får prova i 30 dagar. Men jag VILL HA!! KRAM

2008-10-15 @ 07:26:34
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0