gronstacity -

Trött som tusan är jag!!

PUBLICERAT ♥2008-10-23 @ 08:42:43
Igårkväll var jag ju på aktivitetskurs (Agility) med Lillgubben & det gick jättebra!! SKOJ!!
Det blev ganska så sent, vi var inte hemma förrän klockan var 22.15??
Men det blir ofta så att man blir kvar & surrar hund & om
lite allt möjligt!!
Så det blev ju sent igår, som vanligt!! Men jag tänkte iallafall lägga mig i tid!!
Men vid kl. 23 så får jag ett sms av BÄSTASTE L-L att deras voffsing va ute på upptäcktsfärd
Så jag ringde upp henne så vi blev ju sittandes i telefon i typ nästan 2 timmar!!
När vi lagt på så efter en kort stund så får jag ett till sms där det står att han kommit hem...
Man kan ju undra vad den lilla voffsingen gör i den STORA skogen i kolsvarta mörkret??
Jag säger bara, TOKSTOLLE!! Men SKÖNT att han till slut kom hem iallafall!!
Jag blev ju sittandes vid datorn till klockan var strax efter 2 tror jag.
Jag la mig & bläddrade runt bland kanalerna & det blev Miami Ink, det är ju helt sanslöst hur duktiga människor det finns!! Helt otroligt hur dom kan få till såå snygga tatueringar!! Jag har ju fått för mig att det ska göra jädrans ONT att bli tatuerad, men människorna på teven gör ju INTE en min av att det gör det minsta ont, på något sätt??? Men det GÖR det väl, eller?? Jag har ingen tatuering, har Du?

NU: blir det ett par timmars vila, käns som att det behövs!!
SEN:
Bloggrunda =0)
SENARE: Ut & busa & träna med ♥Lillgubben♥ min. ÅH, vad jag ÄLSKAR han!! Att man kan Älska ett djur så vansinnigt mycket, det trodde jag inte, men nu VET jag!!


& hej på ett tag!!








koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

Det beror helt på vart du tattuerar dig,när jag gjorde på överarmen så kändes det inget nästan men nu när jag gjorde på bröstet så jäklar va d sved till i mellan åt.Men där är ju skinnet mycket tunnare kanske också och känsligare??Jag följer med dig när du ska göra din färsta hahaa.KRAM

2008-10-24 @ 16:42:39
Postat av: Nillah

Svar till Lise-Lotte: Snällt av dig att vilja följa med men det blir nog inte någon tatuering för mig inte... KRAM till dig Gullet!!

2008-10-24 @ 16:48:07
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0