gronstacity -

Värsta...

PUBLICERAT ♥2008-10-05 @ 09:42:52
blåsvädret är det här & regnar gör det också... Trodde ju att detta väder skulle ge sig någongång!!
Jahaa, går man ut nu så är det till att hålla i hatten!!

Igår pratade jag med G, (uppfödaren till min hund) hon är såå himla trevlig, go & snäll!! Jag har ju bara kännt henne i drygt 1 & 1/2 år, men det känns som om jag kännt henne hela livet =0)
Hon vet inte hur hon ska göra än, men kanske ska hon ta valpar på Dahninos mamma igen. Vi får ju se hur det blir, om det blir en till vovve här i familjen till sommaren eller sommaren efter. Spännande!!

HOPPSAN!! nu blev det strömavbrott här...Så det blåser ju ganska så skapligt iallafall! Jaa, det är ju bara att vänta & se hur länge det tar innan den kommer tillbaka. 
Men
på en stund!!







koMMenTarer
Postat av: Bodil

strömavbrott på grönsta!!;-) Det lät väl ganska roligt!!! hihi



Hoppas ni inte blåst bort!



Kramiz

2008-10-05 @ 17:11:14
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: LISE-LOTTE

Ja men du din lyxråtta har ju LAPTOP....och kan fortsätta internetta..haha.Här blir ju ALLT svart,men man får väl se det possitiva,blev ca 2 timmars billigare ström.

2008-10-05 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0