gronstacity -

Designen...

PUBLICERAT ♥2008-09-19 @ 18:01:31
Jag börjar om....


Jo som ni ju redan vet så har jag ju gått med i en tävling =0)
Bloggarnas Stegrace som Junitjej har fixat =0)

Klicka på bilden så får du veta ALL information!!
Man kan vinna fina grejjer också i den här tävlingen.
Har du ingen Stegräknare så har Junitjej ett erbjudande om man beställer sin stegräknare på Stegräknare.se
Så jag hade ju TUR att jag var drösig & inte hade hunnit beställt någon, för nu blev det ju billigare för mig tack vare Junitjej!! VERKLIGEN TACK till dig Junitjej!!
En sån här stegräknare blev det för mig
Bilden är från Stegräknare.se (Klicka på bilden så kommer ni dit)

Tjingeling så länge!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0