gronstacity -

Fick ett mejl...

PUBLICERAT ♥2008-09-10 @ 14:43:18
av Svenska Spel där det stod att det var
25 miljoner extra på Drömvinsten
=0)
Alltså 89 Miljoner!!
Så nu jag har lämnat in Lotto med Joker,
så nu är det bara att hålla tummarna!!
Jaa hoppet är ju det sista som överger en, sägs det....
Har ju spelat Lotto med Joker i hur många år som helst, men vinner aldrig....
Men ändå så hoppas man ju att man ska vinna.
Ganska KUL att gå & fantisera om vad man skulle göra med pengarna, om man vann =0)
Men TÄNK OM man skulle vinna....Vad OVERKLIGT!!
Det skulle nog ta ett bra tag innan man hade fattat det liksom!!


Ikväll är det aktivitetskurs för mig & ♥Lillgubben♥ =0)
Tänk vad en hund kan få en att må bra =0)
Om jag jämför hur jag mådde innan Dahnino kom in i mitt liv, så mår jag
såå mycke bättre idag =0)


 






    OCH      så länge!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Men gud så läskigt med Tradera! Förstår att det var obehagligt!



Vilken vacker hund du har!! Håller med dig om att hundar (och andra djur) verkligen kan få en att må bra! Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina 2 "tussar" :)

2008-09-10 @ 18:00:55
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Din L

Hej stumpan,NU är vi hemma igen,ses vi i morgon??KRAM

2008-09-10 @ 21:26:01
Postat av: Nillah

Sofie: Tack så mycket =0)

Dina 2 är ju för söta dom med!!



Min L: ÅH är ni ÄNTLIGEN hemma =0)

Men vad jag har saknat dig!! Ja men det är väl klart vi ses imorgon =0)

Många pussar & kramar på dig goding!!

2008-09-10 @ 21:43:06
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0