gronstacity -

Tisdag

PUBLICERAT ♥2008-09-09 @ 16:04:49
Nu har jag nyss beställt nya skor till Steffen =0)
3 par blev det =0)
Han har tjatat ett tag att han vill ha nya, för hans skor är för små + att dom har gått sönder lite....
Fötterna måste ju ha växt skapligt under sommaren här!!
Men nu är dom ju iaf beställda så nu är det bara att vänta...
Sånna här skor blev det:
Fotbollsskor, ja jag VET,
men vem säger att man måste spela fotboll
bara för att man har fotbollsskor på sig? ;0) Dom kostade BARA 99:-


Innegympaskor, dom kostade också BARA 99:-


Dom här kostade också BARA 99:-
Såg exakt LIKADANA  skor på Ellos, men där kostade dom 499:-

Tycker att jag gjorde ett himla klipp!! 3 Par skor för BARA  297:-
Jag beställde dom på Sportab.se
 
Nu ska jag fixa nåt ätbart som vi kan kasta i oss, innan det är ridskola för Nicoline.

Tjing så länge!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0