gronstacity -

Torsdag

PUBLICERAT ♥2008-09-04 @ 08:40:41


Är ganska så trött idag...
Var ju till stan igår med mammis & handlade mat på Willys!
Kom hem ganska så sent, jag tror klockan var närmare 22.45 när JAG var hemma.
Men innan man fått ner allt i påsar, in i bilen, ut ur bilen & in & lägga allt där det ska vara så är man ju helt slut ju!!
Men nu är det ju iallafall gjort tills nästa gång! SKÖNT!!

Idag är det fullt upp, känns det som!
* Ska göra hemlagad senap, för Johanneh's klass ska ha ett stånd på
Mittmarken & sälja olika saker, för att få in pengar till klasskassan.
 
* Middag hos barnas farmor som blir 85 bast idag!!

* Hämta burkar så jag har nåt att he senapen i, är ju en fördel ;0)

* Måste fixa ettiketter till burkarna.

* Har massor med tvätt, att tvätta + ren tvätt att lägga in i garderoberna.
Inte så kul men ett nödvändigt ont, för det fixar sig ju inte av sig självt...Synd!!

* Plocka & dammsuga är också ett måste, just nu!!

Det är ju bra väder, SOL!!, & då brukar jag tycka att det är roligare att göra saker!
Man får liksom mer energi då =0)

Så ska det bli nånting gjort nu så har jag ju inte tid att sitta här inte....

OCH ALLA!!





koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Nu far vi snart,kram på ER alla

2008-09-04 @ 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0