gronstacity -

Fredag...

PUBLICERAT ♥2009-04-17 @ 09:00:45
& snart söndag =0)
Specialsöket på söndag så ska vi köra på svamp som vanligt,  MEN, ha  5 burkar med löptik, som störning för att se om det är det som har gjort att Lillgubben har varit "konstig", det ska verkligen bli spännande att se hur han beter sig när vi kommer hem på söndag =0)  Han har varit  lugn nu men han vill gärna vara framför grinden när vi är ute så han får inte vara ute själv!! Inte ens en enda sekund... Tänk om han skulle rymma den lilla rackarn, huvva säger jag bara!! Vilken mardröm!!

Igår på kvällskvisten så satt han vid ytterdörren & gnällde & skällde till en gång så jag gick & hämtade honom & skulle ta in honom i köket & då lägger han sig nästan innan vi har kommit in i köket, ungefär som om: "Åh förlåt, jag glömde bort mig, jag ska inte gnälla & skälla, fööörlååååt"... Han är ju bara helt underbar min Lillgubbe!! Jag trodde ju inte att denna metod skulle funka så jag blev verkligen överraskad kan jag säga, men jag har blivit överraskad många gånger när det gäller Lillgubben ;0P  Ha, ha... Det som brukar funka på de allra flesta hundar, brukar för det mesta inte funka  på min Lillgubbe??? Han är ju väldigt speciell, men speciell på ett underbart sätt tycker JAG då =0)
Han har ju ett hyss för sig men det tänker jag inte gå in på här, just nu, men jag tänker ofta på vilken tur att Lillgubben fick komma precis hit till oss & inte till någon annan...

Alltså nu får ni inte tro att han är elak eller nåt sånt för det är han inte, han är världens snällaste, gladaste & flamsigaste vovve, men det jag menar är att det hyss han har för sig skulle nog ingen stå ut med, kanske?... Alla har väl nåt problem med sin vovve, större eller mindre?? Jag har ETT problem & jag tar hellre DET problemet än något annat!! Faktiskt gör jag det!! =0) Problemet som jag har "finns" inte där varje dag heller!! Men jag älskar honom av HELA mitt hjärta!! Mer & mer för varje dag!! Mammis brukar säga att hade hon inte känt mig så skulle hon tror att jag ljög om vad han har för hyss för sig!!

Skenet kan bedra ;0P Ha,ha..


Det känns som det blev ett djupt inlägg det här... Det är ju inte likt mig direkt ;0)

Ha en bra dag & kram på Er!!


 

koMMenTarer
Postat av: NINNA

Alla har nog något problem med sin hund. Det har jag också ibland. Men som sagt....vi har nog lindriga så kallade problem med våra härliga hundar du och jag/ kram och vov från Tiger

2009-04-17 @ 09:49:03
Postat av: Sara

Jo, jag vet precis vad du menar. Pajas har en del ohyggliga, äckliga hyss för sig han med... Men bara tänk vad nån annan kanske skulle ha gjort med honom om han inte hade varit vår!! Om de inte stått ut med det alltså. Och vad varmt och härligt det blir i mattehjärtat när de gör sådana där saker som man aldrig väntat sig att de skulle göra, men som man blir så glad över!

2009-04-17 @ 13:22:52
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0