gronstacity -

Fullt upp HELA dan idag också!!

PUBLICERAT ♥2009-04-19 @ 22:10:50
På fm vid kl 10 gick vi ut så Lillgubben fick snoka mat =0)
 
Kl 12 skjutsade jag Nicoline, Johanneh & deras kusin J på ridskolan för Nicoline skulle testrida en shettis =0)

När jag släppt av dom så for Lillgubben & jag på kurs, specialsök =0)
Det gick bra idag men jobbigt för Lillgubben när det var 5 burkar med löptik i... Oj, oj, oj, vad han snokade & kollade runt, ungefär som... "vart är du någonstans bruden??" Ha, ha  =0P 
Han blev verkligen störd av dessa burkar med löptik i, han kunde inte riktigt koncentrera sig... Som han kan i vanliga fall!! Så det är löptik som har gjort honom "konstig"!! På em har han gått till ytterdörren & gnällt & skällt flera gånger men då har han fått lagt sig i köket!!

Efter kursen jobbade jag så jag var hemma strax före kl 20!!
Så då måste man ju kolla & fixa allt inför skolan imorgon & få trollen
i säng så dom inte är allt för trötta imorgon!!

Nicoline ska ha prao imorgon hos Torpshammars Alpacka Gård, det tycker hon ska bli jätteskoj =0)

Nu blir det sängen för mig med, jag är så trött
så snart ser jag inte vad jag skriver ;0)

Natti, natti & sov så gott!!

Go'knoppen min =0)

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Stackars lillgubben som bara fick lukta efter löptiken. Rena tortyren för en golden kille!

2009-04-20 @ 08:39:50
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: lou,

cool design :D

2009-04-21 @ 02:23:27
URL: http://lou.webblogg.se/
Postat av: Gazton

Alltså löptik är rena tortyren... man kan väl inte hjälpa att man är kille eller hur?!? Tänk dig att jag har två bruttor här....och 3 st vid gammelmatte (varav en är syrran).

2009-04-21 @ 03:46:22
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0