gronstacity -

I dag...

PUBLICERAT ♥2009-04-24 @ 08:50:03
skulle egentligen jag & Lillgubben ha börjat en ny kurs, "Möte med andra hundar", men för någon dag sen så åt Lillgubben nåt snusk så han blev krasslig i magen... Han är fortfarande inte bra i magen & då är det ju ingen höjdare att stoppa i honom en massa godis... Så den kursen får vi skjuta på, TRIST!! Jag älskar att gå på kurs ju, för alltid så lär man sig något nytt =0)

Jag hoppas verkligen att magen går till sig till på söndag iallafall,
för om det är fint väder så ska vi köra människosök ute =0)
Det ska bli skoj att se om han kommer med sökrullen till mig...
Sist vi körde sök, så från början så tog han inte ens sökrullen, sen tog han
den & bar den en liiten bit & lämnade den, sen kom
han längre & längre med den, så kanske, kanske, har han förstått att han
måste komma till mig med sökrullen =0)
Info om det kommer senare då =0)

Ha en bra dag & kram på Er!!



Jag är lite nyfiken på vilka ni är som läser min blogg =0) Vissa VET jag, men inte alla...
Vilka är ni??

koMMenTarer
Postat av: Junitjej

Tack söta du för rösten på min blogg hos Ida Tallhed!!

2009-04-24 @ 19:10:25
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0