gronstacity -

Igårkväll när det var dags...

PUBLICERAT ♥2009-04-02 @ 17:31:41
att krypa i säng, så vem låg inte på min plats då om inte Lillgubben... =0) Jo han får ligga i sängen, jag tycker att det är mysigt att ha honom nära mig =0) Det skulle aldrig falla mig in att försöka knuffa undan honom för att jag ska få plats så jag fick lägga mig nere vid fotändan =0) Så det gick ju ingen nöd på mig inte =0)

Lillgubben har alltid sen han var valp fått vara ifred när han sover, det är jätteviktigt tycker jag!! Innan vi fick hem honom så sa jag till barnen att: När han sover så ska ni låta honom vara ifred, ni kan ju bara gå till er själva, hur skulle ni tycka att det var om någon for & pilla & grejja med er när ni sover?? Så det förstod dom =0) Annars brukar ju vissa ha en himla förmåga att röra en sovande vovve... Jag har aldrig riktigt förstått mig på det men det är som att det kliar i fingrarna på vissa... Sen när hunden vaknar till & vill ha uppmärksamhet då är det inte lika kul längre utan då blir det Gå & lägg dig!!

NU är det matdags för Lillgubben så kram på Er!!

En sovande söting =0)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0