gronstacity -

Långfredagen...

PUBLICERAT ♥2009-04-10 @ 22:10:32
har jag, Nicoline, Johanneh & mammis tillbringat i stan =0)
Vi for ca kl 9 hemifrån plockade upp mammis & drog neröver!!

Först stannade vi till på sjukhuset & hälsade på en vän!! Han var iallafall på bättringsvägen så det var ju skönt att få veta det =0)


Sen vidare ut till Birsta =0) Först var vi på SkoKanonen & där gjorde mammis verkligen ett klipp, 2 par skor för 100:- Jag gjorde väl i & för sig ett klipp jag med, jag köpte ett par skor åt Johanneh för 100:-

Efter det blev det en sväng på Barnens Hus, en guldgruva för barnen=0)


Sen vidare till Coop Forum & kikade lite...


Efter det blev det mat på IKEA =0) Nicoline & Johanneh åt pasta med köttfärssås, 17:- portionen inkl. mjölk & en glasspinne, BILLIGT =0) Mammis & jag åt kotlett med pommes frites & bearnaisesås, såsen är SÅ himla GOD!!


Sen tillbaka till Coop Forum & handlade lite =0) Sen till Willys & handla resten =0)


Kl 17 bar det av hemåt efter en HEL dag i stan!! Man blir ju helt slut av att flänga runt i affärer ju...Men det är ju ganska så kul också =0)


När man kommer hem ska man ju in med allt också... Inte så skoj men kul med full kyl & frys =0) När allt var inplockat så var det dags för kvällspromis med Lillgubben & det var en härlig promis på över 1 1/2 timme =0)

Nu ska jag lägga mig & läsa en tidning som jag köpte idag, jag hinner nog bara öppna den så sover jag nog... Jag känner NU vad trött jag är när jag satt mig här vid datorn...
Natti natti & sov så gott & kram på Er!!





koMMenTarer
Postat av: Happy / Gazton

Mattes mor och far håller med, enda gångerna dom gillar att springa i affärer är när dom är utomlands, allrahelst USA. Då springer dom till och med i Ikea...jisses!

2009-04-11 @ 01:15:35
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Låter som en kanonfin dag! =) Jag älskar att gå omkring på Ikea! Men det är många km som avverkas i en sån butik, så man är rejält trött i fötterna efteråt! Haha!

2009-04-12 @ 09:08:43
URL: http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0