gronstacity -

~Måndag~

PUBLICERAT ♥2009-04-13 @ 07:56:01
Oj vilken dag det var igår... Först var vi ju ute i det fina, ljuvliga vädret innan det var dags för specialsök & det gick kanonbra!! Han var ganska så lugn & skötte sig helbra!! Hundfröken sa att jag måste nog ta tempen på Lillgubben, ha, ha,  ;0P Det är ju inte likt honom att vara SÅ lugn iallafall... Han var nog lite trött eftersom vi hade varit ute i nästan 2 timmar & stimmat innan kursen =0)

Vid halv 5 tiden så for vi & hälsade på Bästa L-L med familj. Dahnino, F & F busade järnet =0) Jag hade ju tagit med mig kameran för att knäppa kort på stollarna men kom jag ihåg det då?? NÄ!! Roligt hade dom, till tusen =0D  Alldeles innan vi skulle fara så jagade Dahnino tuppar & höns... Oj,oj,oj vad han härjade... Jag ropade, han hade tappat BÅDA öronen ;0/
Men till slut så fick jag tag i odågan & ALLA tuppar & höns klarade sig, phju!! Vilken syn kan jag säga... Man ska inte skratta men jag skrattar tyst så att ingen hör, okej!?! ;0)

Trist väder, regn!! Jag som trodde att solen hade kommit för att stanna!!

Ha en bra dag & kram på Er!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0