gronstacity -

Vad tröttsamt!!

PUBLICERAT ♥2009-04-30 @ 11:45:33
Datorn funkar inte som den SKA =0/ Mitt mobila internet är ju segare än kola...Man hinner ju till Stockholm fram & tillbaka innan en ny sida  har laddats klart =0/ Nämen fy vad negativ jag är...Tänk positivt!! JA!! Det hade ju kunnat varit värre, jag har ju kunnat varit utan internet HELT, men det är jag ju inte, JIHA =0) & solen skiner ju & det blir jag glad av =0)

Jag håller på att ladda ner olika program till datorn för att allt ska funka som det ska, men det går inte riktigt som jag vill... Jag är ju inget datasnille direkt men ladda ner & installera ett program är ju inte speciellt svårt, det klarar ju vem som helst... Men när inte programmet vill bli installerat då blir det besvärligt!!

Jag har inga kort i datorn för dom har jag på skiva, men det går inte att få fram dom på datorn från skivan så det fattas väl nåt program... Som jag inte har en aning om vad, just nu, men jag ska snoka reda på det sen... För nu ska jag njuta av solen ute med ♥Lillgubben♥ =0)

Mammis fyller ju år idag så imorgon ska vi göra stan & innan vi far hem så ska jag bjuda henne på mat, på China!! Mums fillibabba =0d

Det blir lite trist när man inte kan lägga upp något kort, tycker jag!!

Ha en ljuvlig dag & Kram på Er!!

Jag har placerat min blogg i Torpshammarbloggkartan.se!

koMMenTarer
Postat av: Carma ♥

Ha ha, mina föräldrar skulle aldrig klara att ladda ner något program och installera. ;-)



Jag funderar på: vem har lagt bilderna på skiva tidigare då? Den personen vet ju vilket program som behövs. Är det packat i WinRar?



Du kan ju alltid låna lite bilder från nätet så länge som förknippas med det du skriver om tills du har löst det =)



Ha en supermysig Valborgskväll!!!

Kramar

2009-04-30 @ 17:38:19
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0