gronstacity -

ÄNTLIGEN måndag!!

PUBLICERAT ♥2009-08-10 @ 11:08:51
Ikväll så ska jag & Lillgubben på kurs, vi ska börja på Agility igen, det ska bli så skoj + att det ska bli spännande & se om han är intresserad av det nu, för när vi körde det sist när vi var med, så var han inte intresserad för 5 öre??... Fastän han kan & har gjort allt förut... Men man kanske blir överraskad?? Han har ju en väldig förmåga att överraska en, den lilla Pajjasen, hi,hi, ;0)



Kursen igår var jättebra, mycket hade jag ju hört förut, men man kan ju aldrig höra för mycket av hundsnack, hi,hi, =0) Jag blev ju kvar till sist, som vanligt!! Jag var inte hemma förrän klockan var 23.45!!

Jag säger bara det, vilken hund jag har, jag är överlycklig & stolt att jag har en sån underbar hund som jag har!! Det är inte alla som har det!! Men jag har ju inte fått han så gratis heller, jag har jobbat, jobbat, jobbat & jobbat med honom + att jag har haft ett himla tålamod, ett tålamod som jag inte trodde att jag ens hade... Hur hopplöst det än kan kännas, så får man inte ge upp!!

Min gulliga lilla Pajjas ♥



Nu ska jag göra hemlagad senap till mammis restaurang =0)

Ha en bra dag!!

Kram!!


koMMenTarer
Postat av: Anonym

Ja du har verkligen gjort ett BRA jobb med Dahnino kompis.När ska vi leta kantareller då?KRAM

2009-08-10 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0