gronstacity -

För någon dag sen...

PUBLICERAT ♥2009-08-14 @ 23:41:28
så blev jag ju så brydd på Skorpan!! Innan jag gick & la mig den natten så ställde jag upp kattluckan så att den lille skulle kunna följa med sin mamma in, så morgonen efter så antog jag att den lille hade följt med sin mamma in för då satt Skorpan i groventrén & jamade!! Skorpan låg uppe på kylrummet i groventrén mest hela dan så jag antog att även den lille låg där uppe, men jag kunde inte se den!! Jag kollade runt i hela "grovis" men såg den ingenstans... Men katter är ju bra på att gömma sig & på att vara tysta!! Men idag på fm så fick jag syn på den för den lekte med Skorpan, jag fram med kameran fortare än fort & japp, 3 bilder blev det på sötingen ♥ Men HUR ska man få en kattunge tam som är född UTE & förmodligen ALDRIG sett en människa förut??? Men, men, det ordnar sig på nåt vis =0)

Tittut, hi,hi, ;0) (Längst ner till vänster tittar sötingen fram)


Hur söt som helst ju!!


VEM kan motstå en sån här liten sockertopp?? ;0)


Tjillevippen!!


koMMenTarer
Postat av: NINNA

Ååååå vilken gullig liten kattunge

2009-08-16 @ 15:50:27
Postat av: Nillah

svar till Ninna: Vill du ha honom?? Tiger skulle ju behöva en liten kompis, hi,hi, ;0)

2009-08-16 @ 20:30:37
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0