gronstacity -

Fy tusan vad vidrigt!!

PUBLICERAT ♥2009-08-03 @ 12:24:11
För känsliga läsare: LÄS INTE!!

Lillgubben har ju en sån där "matmatta" som man ställer vattnet & maten på & när vi har ätit så brukar vi ställa ner våra tallrikar där!! Jag skulle plocka i disk i maskinen & skulle ju då ta upp tallrikarna som stog på "matmattan" en liten tallrik hade hamnat i hörnet, så när jag böjde mig & skulle ta upp den så bara kryllar det av vita små maskar där, fy faan, det var det vidrigaste jag nånsin har varit med om, fy vad vidrigt alltså, det går inte att beskriva, jag ryser i hela kroppen... Under "matmattan" ligger det en död ödla, BLÄ!! Förbaskade katter att dra in & inte äta upp...

Usch vilket otrevligt inlägg, men det bjuder jag på, ha,ha, ;0)

Tjillevippen så länge!!




koMMenTarer
Postat av: Anonym

Jag KRÄÄÄÄÄÄKS

2009-08-04 @ 01:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0