gronstacity -

Idag har jag...

PUBLICERAT ♥2009-08-27 @ 12:16:05
fullt upp!! Håller på & tvättar & städar!! Senare ska det packas =0) För vi ska iväg till Ljusnedal i morgon & kommer hem på söndag!! Det blir nog en sväng över till Norge också eftersom att det ligger ganska så nära =0) Jag håller tummarna att det blir BRA väder i helgen, det skulle ju vara underbart =0)

Nu måste jag fortsätta att städa järnet här, det är ju roligare att komma hem om det är städat & fint när man far bort =0) Jag kanske, kanske, tar med mig den bärbara datorn, i så fall blir det nog en uppdatering =0)

Kram!!




koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

Hoppas att ni får det riktigt riktigt BRA i stugan nu,men jag kommer saaaaakna dig å voffsarna sakna Dahnino så klart.KRAMAR i massor från oss på Torpet

2009-08-28 @ 07:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0