gronstacity -

Jag BLEV...

PUBLICERAT ♥2009-08-10 @ 22:39:15
överraskad kursen ikväll =0) Dahnino var kanonduktig!! Han tyckte att det var jätteskoj för det såg man på hela han!! Han flög fram som en liten stolle, ha,ha, ;0) Första varvet på agilityn körde jag själv & det gick faktiskt bra, han gjorde det han skulle & brädan klarade han galant & den tyckte han var så himla rolig så den gick han på 2 ggr på raken!! Andra varvet gjorde vi lite annorlunda, jag tog dom första hindren sen tog N över & till sist Hundfröken!!
Mitt i alltihop så rusade han järnet en sväng & full fart mot Hundfröken & världens hopp rakt upp på brädan, vad vi skrattade, vilken stolle,
vilken syn ;0) Synd att man inte filmar såna där gånger när det händer lite skojiga grejjer!! Sista gången gick N själv runt med Dahnino & det gick superbra, dom var så himla duktiga båda två!!



Nu längtar jag tills det blir måndag igen =0)

Tjillevippen!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0