gronstacity -

Jag & Dahnino gick...

PUBLICERAT ♥2009-08-14 @ 10:06:11
på en fotopromenad igårkväll =0) Lillgubben & jag gick & filosoferade tillsammans, vad mysigt det var!! Jag älskar min hund så himla mycket, det går inte att beskriva med ord, han gör mig så lycklig

Lite bilder från promenaden:

Först stannade vi till på bron & tittade på vattnet, dom släppte ju på vattnet igår för att det skulle fixas nåt på vattenfall!! Jag gillar när det forsar vatten, vilket ljud, det brusade bra kan jag säga =0)




När man står på bron & tittar rakt ner i vattnet så blir man ju alldeles yr i luvan...


Hittade en jättefin blomma att knäppa på =0)


Lillgubben sitter såå fint & väntar medans jag knäpper kort =0) Gulltrollet mitt!!




När vi skulle vända så la sig ju Dahnino... som vanligt när man vänder håll, han tror jämt att man ska gå hem, men så var inte fallet...


Men kom nu då gullgubbe, sa jag, nää då lägger han sig så här istället,
såå himla typiskt honom, ha,ha, min lilla Pajjas ;0)


Såna här blommor har jag sett massor utav... men...


såna här har jag aldrig sett någon gång förut!!


Lingon fanns det också, lite här & där!!


Lillgubben står & kollar på vattnet som forsar =0)




Kanonväder var det ju också för ovanlighetens skull =0)



Tjillevippen!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0