gronstacity -

Lillgubben & jag har...

PUBLICERAT ♥2009-08-31 @ 22:47:19
varit på agility i kväll, vilken upplevelse kan jag säga, ha,ha,ha, jag döööör, vilken stollig vovve jag har!! När vi skulle köra första varvet så gör han 2 hinder & sen drar han järnet bortöver & upp breve huset, genom buskarna & ut på vägen... Hundfröken skyndade sig upp på vägen & sa åt honom på skarpen att gå tillbaka till mig, men vad gör han då??? Jo, han rusar järnet in där vi brukar fika & stjäl 2 blåbärsmuffins!! Snacka om att vi skrattade åt stollen, oj,oj,oj!!
Berättelsen är inte slut än... hi,hi, ;0) Andra varvet vi skulle köra så delade vi upp oss, först gick han några hinder med N & det gick bra, sen vidare till Hundfröken & det gick också bra, men när han var på väg till mig för att göra dom sista hindren så bara drog han järnet förbi & in i fikarummet & stal blåbärsmuffins igen.... Ha,ha,ha, vilken dårfink, men roligt det hade han & vi med för den delen =0)

Vad är det man brukar säga? Dom är sötast när dom sover!! Men Dahnino, han är söt jämt, hi,hi, =0)


Kram!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0