gronstacity -

Rengörning...

PUBLICERAT ♥2009-08-15 @ 11:55:14
av badpoolen!! Första gången jag gjorde rent poolen så tappade jag ur vattnet när vattnet var alldeles grönt, nästan svart, men vilket jobb & stå där & skura rent när den var tömd, det var ju hur smutsigt som helst både på golvet & väggarna i poolen!! Så av det lärde jag mig att hälla i klor så att vattnet var rent innan jag tappade ur vattnet!! Såå mycket enklare, inget skurande i efterhand!!



Det har inte blivit mycket badande denna sommar för det har ju mest bara varit dåligt väder!! Trist!! Man får hoppas på att vi får en fin höst istället nu & hålla tummarna att nästa sommar blir bättre än denna!!

Nu: ska jag ut & plocka igen lite grejjer så att det går att klippa gräset =0)
Sen: Blir det jobb hos mammis =0)

Ha en bra dag!!
Tjillevippen!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0