gronstacity -

Söndag!!

PUBLICERAT ♥2009-08-02 @ 20:37:53
Dålig uppdatering här... Trist för er som är in här varje dag & så finns det inget nytt att läsa!! Men nu så =0)

På fm innan jag skulle fara iväg & jobba så möblerades det om i sovrummet, så nu ska jag ha min bärbara dator där inne i stället, i stället för på köksbordet, för det är väldigt irriterande när man måste flytta den varje gång man ska använda hela bordet!! Så nu kan jag använda min nya skrivare också =0) Är ju liite besvärligt att ställa fram den på köksbordet när man ska använda den & sen plocka undan den när man är klar, då blir det ju så att man inte använder den!!

Pratade med BÄSTASTE Hundfröken förut så nu ska jag & Lillgubben gå på Agility på måndagar =0) Det ska verkligen bli skoj att få träffa alla igen =0) Jag har saknat er så in i norden!! Den 16 augusti börjar vi på specialsök igen =0) Specialsök är så himla roligt!!

Sent igårkväll så kom Steffen & in & undrade om Retstickan var hemma, nää svarade jag & undrade varför han frågade!! Det ligger en död kissemiss nere i diket, vi for ner & kollade & det var våran lilla Retsticka som låg där, stackars liten ='0( Vi har ingen aning om vad som har hänt... Om den har blivit påkörd eller om det är nåt djur eller nåt annat!! Det var ju tur att grabbarna var ute & kollade efter grodor, annars hade vi ju aldrig hittat henne!!

Nu blir det kvällstur med Lillgubben!! I kväll drar vi till skogen så han kan vara lös & snoka järnet som han älskar!!

Jag har inte ens hunnit knäppt nåt med den nya kameran heller, fullt upp varje dag!! I morgon kanske det blir nåt kort!!

Svar på lungröntgen har jag inte fått än, men jag ska ringa & kolla upp svaret i morgonbitti!!

Ha en trevlig kväll!!
Kram!!





 

koMMenTarer
Postat av: ninna

Jättekul att träffas på kurs snart igen! Vi längtar efter er Tiger å jag

2009-08-02 @ 21:53:49
Postat av: Anonym

Ja vi har ju fullt upp på dagarna kompis.

2009-08-02 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0