gronstacity -

Go'kväll!!

PUBLICERAT ♥2009-02-21 @ 23:47:13
Idag på fm så tog jag med mig Nicoline, Johanneh & deras kusin J ner till Stöde på badhuset. Det uppskattades kan jag säga =0) Dom var som små russin när dom kom upp från badet!! Ännu lyckligare blev dom när dom fick vara hemma hos J ända till jag slutade att jobba kl 19. Men det tog 2 timmar att hämta dom ;0P Men så är det OFTA när jag ska hämta dom där... Det blir så att min bästaste L-L & jag surrar, surrar & SURRAR =0)

Just nu håller jag på att ladda över några kort på dvd-skiva, man vet ju aldrig när datorn pajar... Jag har förlorat MÅNGA kort p.g.a att jag har tänkt, ja men jag gör det sen... & det där sen blir aldrig av!! Så NU sparar jag på skiva så fort jag laddar ur kameran!! Man lär sig av sina misstag!! Synd bara att jag inte lärde mig FÖRSTA gången datorn pajjade...Nää, nu ska jag fortsätta så...
Kram på Er!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0