gronstacity -

Hör på mig govänner så ska jag för er berätta...

PUBLICERAT ♥2009-02-05 @ 00:01:14
vad det är jag har längtat såå till.
Jo! Så här är det: i kväll  kl 22.15 så ska jag, Nicoline, Johanneh, min Bästaste L-L & hennes jänta J (mina barns kusin) åka tåg till Malmö 105 mil, enkel resa!
Vi ska gå på Milamässan, det ska bli jätteskoj =0)
Vi kommer fram på fredagsmorgonen kl 10.
Det blir en låååång resa MEN vad mysigt det ska bli!!
Om vi har tid & så, så ska vi även passa på att åka över till Danmark, men det är bara kanske än så länge.
Vi åker hem på söndag em  ca kl 17 & är åter i Ånge kl 5.15 på måndagsmorgonen.
Kameran tar jag ju såklart med så jag kan bjuda på lite bilder sen!!
Nicoline, Johanneh & J vet inte om den här resan ÄN, men innan dom ska på skolan så ska dom få veta!! Det ska bli såå spännande att få se deras min!!

Steffen & jag ska också göra nåt, men det blir lite längre fram =0)

Kramar på Er!!
Ha en trevlig helg för det ska vi ha =0)

koMMenTarer
Postat av: Bodil

Ha en trevlig resa =) Och jag ser framemot härliga bilder senare! Kram till dej och flickorna!

2009-02-05 @ 14:21:19
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Bästaste L-L

JIPPI snart far vi, FAAAN va SKOJ det ska bli.See you soon...baby

2009-02-05 @ 17:53:25
Postat av: LottaS

Välkommen till mitt vackra Skåne. Hoppas du ska trivas.

2009-02-05 @ 19:20:17
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Marie

Oj oj då är du ju nästan i mina hemtrakter! Ja Skåne bjuder väl inte precis på det bästa vädret... Grått och disigt men jag hoppas att du får en trevlig vistelse här nere i södern i alla fall! Jag har mailat dig - så vi hörs när du kommer hem!



Marie

2009-02-07 @ 01:37:22
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Linnea

Heej pluppsan! Får vi ngt besök av er i veckan???? =D Tisdag & torsdag e jag busy, men annars ere bara å kommon by! =) KRAAAAAM



ps. fan va kul för er! Resor med härligt sällskap är bland det bästa som finns!

2009-02-09 @ 12:02:29
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0