gronstacity -

Min dag idag!!

PUBLICERAT ♥2009-02-15 @ 21:27:27
När man FÅR sova så vaknade jag kl 6.30 det är väl SÅ typiskt!! Jag tvättade 2 maskiner & plockade ihop lite här, jag hann också med att kolla lite bloggar innan det var dags att skjutsa mammis till kiosken. När vi kom ner på byn så gick vi, jag, mammis & Lillgubben på en skön promis i solen innan det var dags för mig & Lillgubben att fara på kurs, specialsök. Lillgubben var jätteduktig idag på kursen. Det är så kul för man ser på HELA han vad roligt han tycker att det är =0) Jag trivs så bra i den gruppen jag går i, man längtar till varje söndag!! Man blir på så bra humör för alla är så glada & vi har så himla kul!!

Efter kursen jobbade jag hos mammis till kl19. Skjutsade hem mammis. Hem.

Nu är det  ju snorkallt ute igen, - 19 grader, INTE skönt!! Hoppas att dagen imorgon blir lika solig som idag =0) ÄLSKAR solen jag!!

NU är jag toktrött så det blir tidigt i säng för mig ikväll. Jag ska fortsätta kolla på Wallander, somnade ju ifrån filmen igår, som vanligt!! Det lär jag väl göra nu också så jag har väl sett klart den om si så där 3-4 kvällar...

Natti, Natti & sov så gott Alla!!




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0