gronstacity -

Onsdag!!

PUBLICERAT ♥2009-02-25 @ 08:52:30
Bara 2 dagar kvar så är det sportlov =0) SKÖNT att slippa vakna av väckarklockan =0) Ljuvligt!!
Vi har inget inplanerat men nåt skoj ska vi väl allt hitta på!! Som t.ex. Fara ner till stan & hälsa på Linnéa & bästa go'ungen!! Eller hur Linnéa? Nu SKA det bli av, annars...  Ibland kan man ju tro att stan ligger på andra sidan jordklotet... Men ibland, ofta, så räcker inte tiden till, hur mycket man än skulle vilja!!

Jag har nyss fixat räkningarna, inte skoj men skönt att det är gjort!!

Nu ska jag göra mig klar så jag hinner att uträtta lite ärenden + promis med Lillgubben innan jag börjar jobba!! Det är SÅ skönt att promenixa MEN hade jag inte haft Lillgubben så hade det inte blivit mycket till promenixer för mig kan jag säga... Det är ju tack vare honom jag mår SÅ MYCKET bättre idag än vad jag gjorde innan han kom in i mitt liv!! Jag verkligen ÄLSKAR denna goa lilla varelse =0)


koMMenTarer
Postat av: Linnea

Hundar är underbara!!



Jajjamän! Säj till dan före så jag kan ha Mäkz ledig =D



KRAM

2009-02-25 @ 19:23:34
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0