gronstacity -

Blev väckt i natt...

PUBLICERAT ♥2009-01-24 @ 10:41:51
av Johanneh som säger att hon inte mår bra & jag känner på henne & hon är hetare än en kamin!! Japp, feber! Huga mammas lilla prinsessa!! Men jag är ju glad att det bara är feber & inte magsjuka!! Den där magsjukan verkar ju härja lite här & där så hoppas att dom bacillerna inte hittar hit till oss på Grönsta!! Jag hatar verkligen magsjuka!! När Johanneh har feber så måste man hålla lite koll hur hon är & ta tempen med jämna mellanrum för hon vill absolut inte ta någon alvedon... Jag har förklarat tusen gånger att hon mår ju lite bättre om hon tar en alvedon så febern försvinner en liten stund men icke sa nicke!! Man blir ju lite nervös när febern visar över 40 grader... men det är ju svårt att tvinga i en 8 åring... Det var ju lite lättare när hon var riktigt liten för då kunde man ju iallafall använda suppar.

Nu ska jag krypa ner hos min febriga lilla prinsessa & mysa en stund =0)
Sen ska jag dammsuga & plocka lite här innan det är dax att fara ner till mammis & jobba. Jag börjar ju inte förrän kl 13 så jag ska väl iallafall få lite nyttigt gjort här innan dess!!

Ha en bra dag alla & puss & kram på Er!!


En gång hade jag en piassavakvast... ;0P

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Hoppas din lilla prinsessa snart mår bättre!

2009-01-24 @ 17:21:32
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Marie

Finns företag som inte gör annat än tillverkar kvastar!!! De ska ju också överleva den ekonomiska krisen! fniss



Hoppas feber och sjuka snart är borta! Kul att du har tittat in hos mig - hoppas vi ses igen!

Marie

2009-01-24 @ 23:45:36
URL: http://hundblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Catta

Stackarn! Men hälsa från mig att hon måste ta en alvedon om hon får hög feber, annars ska jag förvandla henne till en kråka...;)

2009-01-25 @ 01:56:17
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com
Postat av: Nillah

Svar till Catta: När jag läste kommentaren från dig så säger Johanneh: "Jaa, jaa, jag vill vara en kråka =0D Barn är ju för roliga dom!!

2009-01-25 @ 09:33:14
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0