gronstacity -

Dagen i Sundsvall!!

PUBLICERAT ♥2009-01-29 @ 17:21:18
Det var kanonskoj att få följa med =0) Först blev det bad & efter badet blev det till att smaska i sig den medtagna lunchen. När vi var mätta så drog vi vidare till bowlingen!! Nicoline var så anti mot att bowla, det är inge roligt, det är så trist osv. (Till saken hör att hon aldrig har bowlat förut, förutom på datorn...) MEN hon tyckte att det var JÄTTEROLIGT!! Så hon började tjata att hon ville dit fler gånger =0) Så det blir det nog. Jag har aldrig bowlat någon gång så jag får väl kanske prova på det nästa gång, men det såg svårt ut!!  Nicoline fick en strike =0) Dom var uppdelade i 3 lag & Nicolines lag vann =0)

NU ska vi käka lite middag & sen ska jag ner med Nicoline & Johanneh på byn så att dom får åka skridskor!!

Ha en trevlig kväll!


Min söta Nicoline som tyckte att det var såå skoj att bowla =0)

koMMenTarer
Postat av: Kristina

Mysig dag! D e ju skiiitkuuul att bowla!!

Kramen

2009-01-29 @ 21:17:46
Postat av: LottaS

Bowling är jättekul och lagom ansträngande!

2009-01-30 @ 07:55:22
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Sofie

Jag tycker det super skoj att bowla! :)

2009-01-30 @ 08:51:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så där sa jag oxå innan jag testade första gången, hihi=)



Men va stooor hon blivit tjejen! Märks att det var läääääängesen vi sågs.



Du har en utmärkelse att hämta hon mig=)



STOOR KRAM!

2009-01-30 @ 13:06:08
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0