gronstacity -

FÖRSTA DAGEN på det nya året...

PUBLICERAT ♥2009-01-01 @ 19:47:39
började inget vidare!! Jag la mig bra precis kl 00 men jag hann bara lägga mig så började Lillgubben att skälla & gnälla så det var bara till att kliva upp & klä på sig & ut med honom. Han var dålig i magen, stackarn!! Kom in igen när klockan var strax före 01. La mig & somnade väl när kl var ca 01.30. Blev väckt kl 03 av att Lillgubben skällde så det var bara att hoppa upp & släppa ut honom. Han kom in efter ett tag men bara efter en liten stund skulle han ut igen & igen & igen... Andra gången jag släppte ut honom så spydde han också & det såg ut som om han tuggat i sig en bit av något stickat... Han ville ut & in fram till kl var 6. Jag la mig igen & slumrade till, tills han ville ut IGEN kl 7.30 & sen var det dags igen kl 9.30. Så jag är något trött idag, jag går som i en dimma, liksom!! Nu hoppas jag verkligen att ALLT har kommit ut så att inget har fastnat!! Han brukar inte tugga i sig saker, bara tugga sönder så jag blir såå brydd!! Det måste ha luktat & smakat gott av den där stickade grejjen!!

Hoppas att Ni har haft en bättre dag  än mig!!
Puss & Kram på Er!!


Lillgubben med sitt paket på julafton =0)

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Stackars liten! Hoppas det är bättre nu.

2009-01-01 @ 20:23:50
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Sofie

Huga! Hoppas han kryar på sig!!



Gott Nytt År! :)

2009-01-01 @ 21:28:23
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0