gronstacity -

Halloj på Er!!

PUBLICERAT ♥2009-01-12 @ 17:11:04
Måndag & jag har jobbat hos mammis från kl 11 till strax efter 14. (men egentligen skulle jag fara hem kl 13) För jag skulle ju bara jobba över luchen. Men när Lillesyrran kom så mumsade vi i oss lite kyckling!!

Passade ju på att handla när jag ändå var på byn!!

När jag kom hem så läste jag ett kapitel för Johanneh ur en bok som hon har lånat på bibblan. Esmeralda, den lilla häxan med de stora öronen, heter den =0)

Nu ska jag snoka igenom lite bloggar medans jag inte har nåt att göra. Fast egentligen har jag MASSOR som jag borde göra, men jag tar det sen ;0P

Om ca 2 veckor börjar jag & Lillgubben på kurs igen, specialsök!! Det var ett tag sen vi var på kurs nu. Så det ska verkligen bli skoj att börja igen + att träffa alla =0)

Jag tycker att Blogg.se stular lite väl ofta... Jag vet fler som det har strulat för så ett litet tips till Er: Skriv inlägget i ett skrivprogram & spara eftersom & sen kopiera & klistra in i bloggen!!  Det är ju tråkigt om man skriver ett långt inlägg också försvinner det bara!!

Puss & kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: linn

vilken söt hund:)

2009-01-12 @ 23:38:32
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0