gronstacity -

Hejsan Svejsan =0)

PUBLICERAT ♥2009-01-13 @ 09:22:34
Jag sitter vid datorn & kollar runt på internet så hörs det som om det kommer en skoter på gårn... Jag tänkte, men vem i hela friden kommer på skoter hit, nu??? Tänkte precis resa mig & kolla vem som kom när jag ser Lillfis (katten alltså) även kallad "Knorr-Johan" (för han har knorr på svansen) sitter på golvet alldeles brevid stolen med en liten pippifågel i munnen & morrar som värsta lejonet!!  Stackars lilla pippifågeln!! Snygg skoter... ;0P

Nu ska jag göra mig klar innan jag ska ner till mammis & jobba 11-13. Jag måste ju eller vill ju hinna med en långpromis med Lillgubben också innan jag börjar!!

Puss & kram på Er & ha en BRA dag!!


"Knorr-Johan"

koMMenTarer
Postat av: Linnea

Hahahah, ja det måste varit en snygg skoter asg

Men va stoooor han blivit knorren:)) Jag kommer ihåg honom då han var missebebis:)) Coolast av dom alla!



Kramar på er!!

2009-01-13 @ 21:49:48
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0