gronstacity -

Igår var Lillgubben & jag...

PUBLICERAT ♥2009-01-23 @ 09:41:43
kurs =0) Men det var såå himla jobbigt för Lillgubben... Han skulle ju försöka koncentrera sig på vad vi skulle göra samtidigt som den där läckra tjejen också var där (hon löper) så ni förstår ju!?!  Jag fick inte ens in han i bilen utan jag fick lyfta in honom (framtassarna först & sen lyfta in baken) Jag fick skynda mig att stänga igen grinden... Det brukar jag aldrig behöva göra annars, utan då sitter han såå lugnt & fint & har inte en tanke på att försöka smita ut, men igår var det annat!!  Jag fick honom iallafall att hoppa några gånger över hindret & han gick fot några steg & vi tränade också kommandot före. Så lite fick vi iallafall gjort men han var helt slut Lillgubben min & jag med för den delen!! Jag har lite ont i armen & handen idag men det är ju inte så konstigt med tanke på hur han drog & stretade för att försöka komma fram till den läckra tjejen =0) Han är ju stark som en oxe ju!! Jag börjar att få muskler som en värsta bodybuilder ju ;0P

Till nästa vinter funderar jag på att köpa en hundpulka åt Lillgubben som han kan dra =0) Så till sommaren så är det väl dags att börja träna honom, det ska bli skoj!!

Jag bjuder på en historia innan jag drar härifrån!!

Brandmannen kommer hem från jobbet en dag o berättar för frugan; vet du, vi har ett fantastiskt system på brandstationen. När ettan ringer tar vi alla på våra jackor. När tvåan ringer glider alla ner för stången och när trean ringer är vi redo för att köra iväg. Det är ju superbra, säger frugan. Från och med nu gäller samma system här i huset säger brandmannen. När jag ropar 1 så vill jag att du klär av dig naken. När jag ropar 2 hoppar du i sängen och när du hör 3 sätter vi igång o gökar. När han nästa kväll kommer hem från jobbet så skriker han ettan! Frun tar av sig kläderna. Tvåan! Hon hoppar i säng. Trean! Dom börjar göka …efter några minuter skriker frun. Fyra! Vad betyder fyran? Frågar mannen. Mera slang! Du är inte ens i närheten av elden.

Ha en bra dag & puss & kram på Er!!



koMMenTarer
Postat av: LottaS

Stackars lillgubben. Söta villiga flickor och så stoppar matte in en i bilen! Har du inget hjärta?!

2009-01-23 @ 19:43:07
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Nillah

Svar till LottaS: Jo då JAG HAR ett hjärta ;0P Men det är ju annat med tjejens matte för hon är hjärtlös hon, som inte vill ha några bedårande söta valpar, hi,hi för Lillgubben hade ju ställt upp direkt ju!! ;0D

2009-01-23 @ 20:34:11
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0