gronstacity -

Jahapp, då var...

PUBLICERAT ♥2009-01-08 @ 09:27:13
jullovet slut då!! Det gick fort, för fort!! Så nu får vi se fram emot sportlovet =0)

Det började ju bra imorse... Jag hade ställt väckarklockan på 6 men kvart i 7 så vaknar jag av att Steffen säger: Mamma, klockan är snart 7!! Jag upp som en stolle, in & väckte Nicoline & Johanneh & dom klev upp på en gång???!! Dom klädde på sig, borstade tänderna & jag hann t.o.m borsta håret & göra flätor på Johanneh!! Kl 7.13 var vi nere vid bussen som går från Nordanede ca 7.15 & brukar vara här mellan 7.20 - 7.30, skapligt jobbat måste jag säga!!

Vid 12 ska jag åka till mammis & hjälpa henne att få igång sin bil med startkablar, hon har lite dåligt batteri på bilen... Men det är ju inget man är brydd över för hon har ju haft samma batteri sen hon köpte bilen ny, år 2000!!

Imorgon öppnar mammis igen efter att ha haft ett lååångt härligt jullov på ca 3 veckor!! Jag ska jobba hos mammis imorgon men jag börjar ju inte förrän kl 15 =0) Så då är mitt jullov också slut!!

NU ska jag läsa några bloggar & sen blir det frukost!!

Puss & kram på Er!!
Ha en bra dag!!


Min fotomodell, Lill-Totte!!

koMMenTarer
Postat av: Kristina

Det var snabba ryck =D

Kramen

2009-01-09 @ 10:15:06
Postat av: LottaS

Vilken rusning på morgonen. Imponerande!

2009-01-09 @ 10:32:44
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0