gronstacity -

Lite uppdatering...

PUBLICERAT ♥2009-01-04 @ 22:51:34
vore väl på sin plats!?! Jahaa, vad som hänt sen sist, i fredagskväll så for jag, Nicoline & Johanneh till Lillesyrran i Ljungaverk & hälsade på innan vi skulle på bio & se filmen "Vi hade iallafall tur med vädret, igen" Den var iallafall skaplig men den första ÄR bäst!! Men så är det väl oftast!?

Igår for vi upp till Bästa L-L & hennes familj på Torpet & hälsade på =0) Dahnino fick äntligen träffa lilla F men hu vad hon skällde den lilla!! Jag tror att Lillgubben fick lite ont i sina öron, det fick iallafall jag kan jag säga ;0D Nicoline & Johanneh stannade kvar hos sin kusin för dom skulle sova över där.

Idag hämtade jag mina små troll & fick med mig ett extra troll hem för ikväll är det kusinens tur att sova över här =0) När vi kom hem hit så började jag med middagen. Vi åt pölsa & pärer mums vad gott det var!!

Till kvällsfika gjorde jag egen pizza & pizzasallad & dricka drack vi ju såklart till  =0d 

Vid kl 22 sa jag åt brudarna att lägga sig, så man får väl se hur mycket spring det blir innan dom somnar =0) Det är ju tur att dom har jullov!!

Kylan håller i sig det är fortfarande över 20 grader KALLT!! -23 grader brr!! Hoppas verkligen att det blir bättre imorgon för då blir det en låååååååååååååååååååååååååååång promis med Lillgubben!! Man kan ju inte vara ute i den här kylan ju & Lillgubben blir ju besvärad han med när det är så här himla kallt, han går ett par steg & sen lyftar han tassarna. Han är iallafall bättre i magen nu men han får fortfarande äta välling i några dagar till innan jag börjar lite smått med hans vanliga mat igen.

Nu ska jag kolla om det är något på teven att somna till. Jag är tröttare än trött nu!! Mycket surr runt öronen hela dagen lång ;0D

Puss & Kram & Natti natti på Er!!

Min Söta Lillgubbe ♥


Men Matte! NU räcker det!! MÅSTE du knäppa fler kort på mig?? Du har ju redan tusentals ju!!  ;0D

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0