gronstacity -

Måndag!!

PUBLICERAT ♥2009-01-19 @ 17:55:07
Blev en långpromis innan jag for & jobbade hos mammis kl 11-14 =0) Vilket härligt väder det var fastän det var så grått ute!! Nu har jag inte tid att sitta här för jag ska iväg & handla & efter det ska jag hälsa på min BÄSTASTE L-L ♥

Ha en BRA kväll & puss & kram på Er!!


Så här gör Lillgubben när vi är på promenad & är på väg tillbaka till bilen... Han tvärkastar sig ner & rullar runt som en liten stolle =0D
Han har STENKOLL på vart jag har ställt bilen... Det spelar ingen roll VART jag ställer den så VET han vart den är.... Lustigkurre till vovve va!?! Han tycker ju om att åka bil så jag vet faktiskt inte varför han gör sådär... Det spelar ingen roll om promenaden är 1 & 1/2 timme eller 2 & 1/2 timme, han gör likadant ändå!!

Men vad är det med blogg.se????? Jag har sparat & publicerat detta inlägg flera gånger & då menar jag MÅNGA gånger, typ 50 iallafall... men ändå syns det inte på min blogg... Jag provar IGEN, skam den som ger sig!!

koMMenTarer
Postat av: Anonym

Ja hundar är lustiga dom. Han är himla fin måste jag ju säga.

2009-01-19 @ 22:24:20
Postat av: Sofie

Jag har oxå haft problem med publiseringen, lite av och till sedan nyår! :/



Söt bild! :)

2009-01-19 @ 23:05:58
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: LottaS

Visst är det dom där små egenheterna som gör att vi älskar dom så mycket våra underbara hundar!

2009-01-20 @ 09:44:01
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0