gronstacity -

Min lilla cirkushund =0D

PUBLICERAT ♥2009-01-15 @ 23:02:02
Jag har ju tränat min Lillgubbe att göra olika grejjer & det här kan han nu: Död, sov, vinka ( med både höger & vänster tass ) puss, öppna & stäng ( han öppnar & stänger ett skåp i köket ) Han kan även namn på olika gosedjur, säger jag: "hämta Kurt" så letar han reda på det djuret & kommer med full fart till mig =0D Han kan dom här namnen:  Kurt, Doris, Tedi, Apan, Fiffi, Roger & Helga men hon är död nu ='0(  Skojigt är det att lära han en massa trams =0D

Nää nu ska jag hoppa i säng & glo på teven!!

Go'natt på Er & sov gott!!


Dahnino har hämtat Tedi

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Imponerande! Jag, Selma, spårade mattes mössa som hon tappade häromdagen. Duktigt va?!

2009-01-16 @ 10:04:44
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: jag

Ja man uppfostrar väl ungarna och djuren efter förståndet i huvve...eller???

-jag skulle ha kör på den där hästjäveln.....undra VEM HON är uppfostrad av då?HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

Puss

2009-01-16 @ 22:47:29
Postat av: Sofie

Jo men jag håller med dig! Så tycker jag oxå! :)

2009-01-18 @ 06:27:30
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0