gronstacity -

Mitt lilltroll...

PUBLICERAT ♥2009-01-05 @ 21:40:13
Nicoline, har feber. Hon har mått konstigt HELA dan idag. Det började redan i morse att hon klagade på att hon mådde illa. ÅH NEJ!! INTE magsjuka NU, när vi har klarat oss såå himla länge, peppar, peppar!! Men vid 18 tiden så tog jag tempen på henne & den visade 38,4 grader. Såå himla typiskt, vi som ska ner till stan imorgon & gå på China & mumsa i oss massa GOD mat!! Så nu håller jag tummarna att hon är piggare imorgonbitti så att hon orkar följa med oss annars köper jag ju med mat hem till henne, såklart!! Men det är ju inte riktigt samma sak!!

Hade finfrämmande här ikväll också, Bästa L-L kom hit med lilla F. Vi fick inte lika ont i öronen den här gången, SKÖNT  =0D
Men hon blir väl lite skraj den lilla när hon träffar Dahnino för han måste ju vara som värsta isbjörnen i hennes ögon ju!! Men det gick ju iallafall bättre den här gången än förra så det är ju kul!!

NU ska jag fika baguette med hemgjord "geggamojja" Mums fillibabba!! Efter det blir det nog sängen tror jag. Är jättetrött för jag somnade vid tolv igår kväll & vaknade 4 imorse & kunde inte somna om hur jag än försökte så gick det bara inte???

Puss & kram på Er!!


Tänk vad LITEN han har varit!! Han älskade att ligga på bron & sova när han var valp.

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0