gronstacity -

I morgon...

PUBLICERAT ♥2009-07-27 @ 15:45:38
då ska jag till stan & mamma följer med =0) Först ska vi på Axfood sen blir det Bista City!! Bl.a. ska jag på Jula & köpa en ny sån där "plutt" till det trådlösa modemet, för just nu kör jag med det mobila & det går såå segt!! En sväng på Biltema blir det ju också, måste köpa diverse grejjer till bilen!!

Jag tror att jag har irrat klart i djungeln av kompakta digitalkameror nu... Det blir en Samsung M310W som jag hade tänkt från början =0) Jag har kollat massor med kameratester... men har inte blivit nå klokare utav det... Så då blir det en sväng på Elgiganten också & hoppas att dom har kameran framme på hyllan den här gången & inte ligger ute på lagret som förra gången... Sist blir det sjukhuset & lungröntgen kl 15!!

Nu ska jag fara & jobba!!
Kram!!




koMMenTarer
Postat av: Gunilla

Lycka till på röntgen!!



Kram

Gunilla

2009-07-27 @ 17:40:44
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Nillah

Svar till Gunilla: Tack!! Kramar till dig ♥

2009-07-27 @ 21:05:25
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0