gronstacity -

Julklappar!!

PUBLICERAT ♥2009-07-17 @ 11:20:48
Jo, du läste rätt ;0) Jag funderar redan på julklappar =0) Jag brukar ju ge bort en fotoalmanacka med bilder på Dahnino!! Bla till hans uppfödare Gunilla & Lillesyrran, men i fjol så ville mammis också ha en sån, skojigt att det uppskattas =0) Men det är inte lätt att välja bilder, det är ju bara 12 bilder, men det är ju hur svårt som helst att välja... Så nu har jag suttit & kollat igenom en massa bilder, dom bilder jag tycker är bra lägger jag i en mapp för att sen välja därifrån... Jag har massor (tusentals) med bilder på Lillgubben så jag har ju lite att välja på!!

Hmm, undra om jag ska ta & byta torkarblad på bilen, dom som sitter på nu, är helkass, & har man tur så blir det inget mer regn... ;0)

Ha en bra dag!!
Kram!!




koMMenTarer
Postat av: Gunilla Sjödin

Gud va du är duktig & flitig...tänker på julklappar redan!!!!.......Så duktig ska jag osså bli när jag blir stor!!!

Ja, jag förstår att det måste vara svårt att välja ut bilder för alla bilder jag ser på lillgubben är helt underbara!(vacker hund & duktig fotograf)



Tack för att du påminde mig om torkarblad...Jag måste köpa nya innan jag åker till Boden!

Kram

Gunilla

2009-07-17 @ 11:48:23
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Gazton

Jul..... snö....gu va härligt! =) Man är ju lapphund och jag bara älskar snö.

Vilken härlig bild.....snacka om levande.

2009-07-18 @ 00:02:25
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Nillah

Svar till Gazton: Mmm, det är härligt med vinter om det inte är snorkallt så =0) Tack!! Jag gillar den bilden jag med, en bild som jag är riktigt nöjd med faktiskt =0)

2009-07-18 @ 00:22:16
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0