gronstacity -

Min kompakta digitalkamera...

PUBLICERAT ♥2009-07-31 @ 22:01:54
kom idag =0) Jag har provknäppt ett par bilder... Fotomodell blev ju givetvis Lillgubben ♥ Men det är svårt att säga om bilderna är bra... man är ju såå bortskämd med att knäppa med en  digital systemkamera...

Jag har bara knäppt, jag har inte läst nånting om kameran... Men man ser ju iallafall att det är en snygging, hi,hi ;0)


samma här =0)


Jag ska prova att knäppa några kort imorgon i dagsljus, för när jag tog dom här bilderna så hade det ju börjat skymma lite... Jag ska väl läsa lite om kameran också, kanske...

Nu blir det kvällspromis på byn =0) Det älskar Lillgubben för det är såå mycket att snoka på där =0) Igår köpte jag en sele till honom & jag tycker att han inte drar lika mycket eller det blir inte såna där ryck, så man håller på att stå på öronen... Ska bli spännande att se hur det går nu ikväll!!

Tjillevippen!!
Kram!!





koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0