gronstacity -

Skogen igårkväll...

PUBLICERAT ♥2009-07-06 @ 10:30:09
Ursäkta att jag tjatar men jag blir ju så himla full i skratt åt min Lillgubbe, igår när vi var i skogen så åt han smultron (igen) men så det nästan stog ut genom öronen på honom, ha,ha, ;0P Han ser för härlig ut när han går där & snokar efter smultron & äter =0) Ingen som behöver plocka smultron åt honom inte!!

KAN själv ;0P


När vi for hem från skogen så höll jag på att köra över en grävling... Lite längre fram så står det en älg på ett kalhygge, jag vände & for tillbaka & den står kvar!! Jag skyndar mig för att få fram kameran & ska knäppa kort på den, den står alldeles stilla & tittar mot bilen =0) Men vad händer då då?? JO, det kommer en bil så jag måste flytta mig & då sprang ju såklart älgen iväg in i skogen... Jag blev så himla SUR att jag inte hann knäppa nåt kort på älgen när jag hade världens läge, liksom!!

Tråkväder idag, så då får det bli en städdag??...

Ha en bra dag!!
Kram!!





koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0