gronstacity -

Det är DÅLIGT med...

PUBLICERAT ♥2009-06-11 @ 23:48:05
uppdatering här, jag vet!! Men nu har det varit mycke varje dag, det brukar ju kunna bli så samma vecka som det är avslutning...

Ikväll har jag varit på bingo i Ljunga med L-L & A-M, vi hade verkligen skoj!! Tok, bara tok ;0D Jag har skrattat så jag har ont i magen =0)

Jaa, imorgon är det avslutning & här sitter jag nu & väntar på att tvättmaskinen ska bli klar + att tvätta en till maskin som måste hängas innan jag kan lägga mig... Det kommer att bli sent... Undra varför man ska vara så himla drösig jämt!?! Jag blir trött på mig själv!!
Jag hoppas att det iallafall blir nån timmes sömn i natt, så man inte somnar i kyrkan... Hur skulle det se ut ;0P

Kram!!




koMMenTarer
Postat av: A-M

Joodu....här har man skrattkramp i både kinder och mage! Fasen vad tokroligt det kan bli i bland...speciellt då man är i rätt sällskap för att kunna toka till det.

Ivar 27....slickeslick...hahahoho...HUGA, tänk om det hade blivit 27...ryyyys...tror nog de skulle ha fått behållt pengarna!

2009-06-12 @ 08:41:14
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0