gronstacity -

Har inte haft tid...

PUBLICERAT ♥2009-06-07 @ 09:33:55
att blogga, det har varit fullt upp!! Igår kom jag hem vid 22 tiden efter att ha jobbat sen halv 10!! Mammis hade Mongolisk bbq buffé igår =0) Det är ju hur gott som helst ju!!
För er som inte har en aning om vad det är för nåt så kommer en liten förklaring här:
Man plockar råvarorna kött, fisk, fågel & grönsaker på en tallrik & väljer en sås man vill ha, sen lämnar man den till "kocken" & får den tillagad (Wokad). Så äter man ris & eller nudlar till!!


Idag är det kurs för mig & Lillgubben, människo-sök!! Det ska bli spännande idag för vi ska vara på stället där alla hundar (utom Dahnino då) betedde sig så knepigt...

Nu måste jag fixa lite grejjer innan det är dags att dra...
så ha en bra dag alla & kram på Er!!





koMMenTarer
Postat av: Gazton

Matte höll på att dreggla ihjäl sig, jag också =)...såg rackarns gott ut.

2009-06-08 @ 00:13:47
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0