gronstacity -

Jag har lämnat...

PUBLICERAT ♥2009-06-20 @ 10:31:11
in Lotto + Joker så nu sitter jag i drömmarnas värld om att få vinna 116 miljoner!!

Jag blir snart galen på den förbannade hostan... Hmm, undra om man har åkt på lunginflammation?? Jag tänkte ju gå till doktorn i torsdags men det blev inte så för då var jag inte så hostig...(som jag var på måndag, tisdag & onsdag) förrän på em, typiskt!! Så nu är det bara att vänta tills det blir måndag... Känns långt till måndag!!

Igår var jag, Nicoline, Johanneh, mammis & T upp på marknaden i Kälen =0) Mysig marknad!!

Ha en bra dag & Kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: Gazton

Trevlig midsommar önskar vi i Avesta

2009-06-20 @ 23:40:49
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0