gronstacity -

Samma trista väder...

PUBLICERAT ♥2009-06-04 @ 15:00:37
idag!! Men vi får väl hoppas att värmen kommer snart =0) Den kan ju inte vara allt för långt borta tycker jag, för det är ju iallafall juni nu!!

Igårkväll blev det en tur till skogen igen =0)

Från att stå i drömarnas värld...


...till att fara fram som en liten stolle med en kvist, ha,ha


Men kom då Matte, jag väntar ju på dig!!


Gräva är alltid lika skoj =0)


Älgspår...


... & älgbajs men ingen älg!! Lillgubben provsmakade men det var ingen hit för han smakade bara 3, 4 stycken... Kanske det var gammalt??


Såg ett träd som fallit omkull & första tanken var...


... att det såg ut som en tjur med horn ;0)


♥Sötaste♥


Nu måste jag dra...
Så tjing på ett tag!!
Kram!!

koMMenTarer
Postat av: Gazton

Visst är det skönt att gräva.... älg skit har vi inte fått smaka, taskigt tycker jag. Rotvältor kan se roliga ut.

2009-06-04 @ 23:17:57
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0